Marketing na sociálních sítích nebo například B2B marketing se dlouhodobě neobejde bez dobré strategie, jejíž součástí by měly být také zajímavé nápady a podněty, jak zaujmout nové či stávající zákazníky. At´ už se jedná o komunikaci s koncovými spotřebiteli nebo obchodními partnery, kvalitní produkty vám při ní mohou pomoci. A právě jedním takovým jsou ponožky české výroby Sokino.
Vaše logo a barvy v hlavní roli
Dárkové a soutěžní předměty, které se v marketingu používají, mají za cíl posílit brand – tedy zvýšit povědomí o vaší značce a zároveň ukázat, že na své zákazníky a fanoušky myslíte, kudy chodíte. Ponožky s logem a v barvách, které jsou součástí vaší firemní identity, jsou k těmto účelům jako stvořené. Jak je můžete využít? Máme pro vás tři tipy přímo z praxe našich klientů.
Ponožkový dárek k významné objednávce potěší
S obchodními partnery, kteří odebírají vaše zboží, je důležité udržovat příjemné vztahy a občas je potěšit i něčím navíc. K významné objednávce jim proto můžete přibalit praktický dárek, kterým jim ukážete, že si spolupráce vážíte.
Ponožkami vaší značky tak můžete vybavit nejen pravidelné odběratele, ale odměnit i ty nové, se kterými jste právě uzavřeli obchodní partnerství. A komu přesně ponožky věnovat?
Může to být nákupčí, majitel, vedoucí prodejny, ale třeba i celé obchodní oddělení, se kterým jste nejčastěji v kontaktu. Čím více ponožek – tím více reklamy a spokojených partnerů.
Blesková soutěž pro fanoušky: Hlavní výhra – ponožky!
Soutěže na sociálních sítích jsou stále velmi oblíbené a je možně je uspořádat při mnoha příležitostech, nebo zkrátka jen tak pro radost.
V případě, že budou výhrou právě vaše obrandované ponožky, se nabízí soutěž třeba k prvním podzimním dnům nebo se můžete na jaře připojit k ponožkové výzvě na podporu lidí s Downovým syndromem.
Soutěžit ale můžete i jen proto, že je právě pátek a vy chcete vaše fanoušky na sociálních sítích něčím potěšit. Často se tímto způsobem slaví také nějaký významný milník – třeba dosažení další tisícovky sledujících. Nápadům v této oblasti se zkrátka meze nekladou.
Nalákaní nových zákazníků: Kampaně a spokojené nožky
Pokud zrovna spouštíte kampaň na podporu určitého produktu nebo představení nové služby, můžete k tomu využít firemní ponožky jako dárek. Dovedeme si snadno představit, že hřejivé ponožky nabídnete k voucherům na pedikúru, kterou nově zavedl váš salon.
Máte v nabídce nové boty pro sportovce, které vaše značka teprve uvádí na trh? Přidejte k nim sportovní ponožky s vaším logem a o bonusový produkt zdarma k objednávce máte postaráno.
Teplé ponožky však můžete nabídnout i k představení edice hřejivých čajů a podpořit tak zase o kousek svou značku či na ni nalákat váhající zájemce.
Bonusový tip: Obdarujte respondenty
V každé firmě občas nastane situace, kdy je třeba k určitému rozhodnutí, inovaci nebo produktu nasbírat data. Ať už se průzkum uskuteční formou ankety, dotazníku nebo jiným způsobem, je dobré myslet na respondenty, kteří mohou pocházet právě z řad vašich zákazníků, obchodních partnerů, ale i z jiného výzkumného vzorku. Poděkováním za odpovědi a čas strávený nad vašimi otázkami mohou být právě také originální ponožky, které pro vás rádi vyrobíme na zakázku.
A jak byste s firemními ponožkami naložili vy? Dejte nám vědět, těšíme se na vaše nápad